Skip to content

Floris ten Kate, LinkedIn Business Coach
Voor Bedrijf en Professional

bloggen voor meer salesleads

Publiceren op LinkedIn

Onlangs werd ik uitgenodigd om op LinkedIn zelf te publiceren, mijn kennis te delen via blogposts. Leuk om te doen en eerlijk gezegd ook een hele eer.

Hoe dat in z’n werk gaat

Je krijgt dan van LinkedIn een mail waarin ze je vragen of je geïnteresseerd bent om je kennis via hun platform te delen. En als dat zo is dan het verzoek om enkele voorbeelden van eerdere blogposts aan hen kenbaar te maken. Je komt dan op een lijst te staan.

Kort daarop kreeg ik de uitnodiging om daadwerkelijk op LinkedIn te publiceren, te bloggen. In het veld van ”Status update” verschijnt dan een pennetje, voor de paperclip. Je klikt er op en je kunt aan de slag. Het is een eenvoudig blogmenu waar je snel je weg op vindt. Voor ondersteunende visuals bij je blog maak je gebruik van Slideshare. 

Eerste blogpost

Graag deel ik mijn eerste blog op dit social media platform met je. Hij is direct gekoppeld aan mijn profiel, waar je hem dus altijd terug kunt vinden. Maar als je binnen LinkedIn zoekt binnen ‘’Artikelen’’op bijvoorbeeld ‘’tag’’ of ‘’taggen’’ dan vind je het artikel ook. Probeer maar eens en doe er je voordeel mee!

Floris ten Kate

LinkedIn Specialist | Social Media Loods voor Bedrijf en Professional | Strategie, Effectief Proces | Leads ⇒ Business ⇑ Directieleden, Managers en Professionals willen de nieuwe mogelijkheden van sociale media en specifiek LinkedIn leren kennen. Ik help hen d.m.v. kennis meer grip op de veranderende omgeving te krijgen met ''Social Media Loodsdiensten''. Denk daarbij strategische opzet en invulling van social mediabeleid, inspirerende workshops, betere zichtbaarheid en reputatie via bloggen, personal branding programma, hoe te acteren op LinkedIn en Twitter, content creatie en curatie, slimme toepassingen voor een beter bereik en efficiënte inrichting van social media werkzaamheden.
Toon buttons
Verberg buttons