Orange Dolphins introduceert LinkedIn Tips&Service

De Haagse social media/linkedin netwerkorganisatie Orange Dolphins introduceert Linkedin Tips&Service. Met deze nieuwe dienst krijg je snel, in ieder geval binnen hetzelfde dagdeel, antwoord op allerlei vragen waar je zelf teveel tijd mee kwijt bent. Daarnaast krijg je een waardevol advies.

De dienst is gericht op de talloze eigenaars van een LinkedIn profiel die wel het nut van LinkedIn kennen maar anderzijds geen tijd hebben voor verdieping. Deze groep gebruikers zal zich vooralsnog niet opgeven voor een cursus of workshop. Tegelijkertijd hebben zij wel regelmatig een vraag over het gebruik van LinkedIn, of specifieke toepassingen.

Met het halfjaarabonnement LinkedIn Tips&Service hoef je bijvoorbeeld niet langer na te denken over hoe je kunt werken aan je zichtbaarheid, hoe en binnen welke Group je een job post, hoe je LinkedIn Signal effectief gebruikt of hoe je connecties een bericht stuurt. Het wordt je allemaal verteld, telefonisch, via Skype en/of via schermovername van je pc op afstand. Wel zo professioneel!

Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen door je aan te melden als Follower op LinkedIn van Orange Dolphins als Company. Daarnaast blijft je kennis actueel via de status updates binnen de Group en via de blog van Orange Dolphins.

De investering bedraagt € 170,- ex btw voor een halfjaarabonnement voor personen en MKB-organisaties tot 10 medewerkers (fair use). Afnemers van een van de andere diensten door Orange Dolphins maken gebruik van deze service zonder betaling.

Voor eventuele vragen stuur je een mail naar nextlevel@orangedolphins.nl , Skype je orangedolphins of bel je met Floris ten Kate 070-3249969.