advocaat en new business

Wil jij als advocaat top of mind zijn als het om jouw rechtsgebied gaat?

Werving van nieuwe relaties

Als advocaat, partner investeer je substantieel tijd in het aangaan van nieuwe interessante relaties. Immers de ‘’pipeline’’ moet gevuld blijven. Droog komen te staan is geen optie. Voor jou niet en voor je kantoor niet.

Interessante doelgroep

Maar hoe pak je als partner de werving straks in het nieuwe jaar efficiënt op? tijd voor bestaande relaties en tijd voor prospectsGericht op interessante prospects die jou vroeg of laat nodig hebben? Waarmee je ook aan een nieuwe jongere doelgroep aangeeft dat jij hun geschikte advocaat bent? Op een manier dat je ook effectief en voldoende aandacht aan je werkelijke ‘’zaken’’ kunt besteden? Is LinkedIn dan een oplossing?

Relatiemanagement uitbesteden

LinkedIn is voor veel advocaten niet de oplossing, tenminste als je het zelf moet doen. Daar gaat toch te veel tijd inzitten? Maar heb je wel eens gedacht aan de eigentijdse mogelijkheid om je online relatiemanagement uit te besteden? Relatiemanagement dat mede door top of mind te zijn, nieuwe cliënten oplevert? Op een andere wijze dan dat je tot nu toe als advocaat doet?

Gespecialiseerde bureaus

Sinds kort zijn er bureaus die zich in navolging van hun eigen succesvolle werving via LinkedIn, geheel richten op de werving van new business voor relaties. linkedin logo floris ten kateEen dienst waarbij bijvoorbeeld jouw online zichtbaarheid op LinkedIn dagelijks wordt ingevuld. Een wervings- methode waarbij je een schat aan nieuwe connecties krijgt die vroeg of laat met jou een zaak gaan doen. Waarom? Omdat jij bij die (nieuwe) connecties top of mind bent als de expert. En zij keer op keer worden bevestigd in jouw expertise.

Hoe het werkt en een goede start

Als je nu al meer wilt weten dan wijs ik je graag op mijn blog over de nieuwe vorm van acquisitie via Social selling. Een goed begin voor de komende elf maanden van dit jaar?